Ilustrační foto

Software Developer

Software Developer

Do našich týmů v Hradci Králové, Olomouci i Ostravě hledáme vývojáře, kteří se chtějí věnovat vývoji backendu či frontendu našich aplikací. Kód Quadient produktů se točí okolo jazyků JavaScript/TypeScript, C#/.NET, Java či Kotlin. Většina aplikací běží na cloudových platformách (Azure, AWS) za použití moderních technologií, jako je např. Virtual DOM, Flux, Kafka, NoSQL či Docker.

Správného kandidáta by mělo především bavit přemýšlet o tom, jaký problém řeší a pro koho je funkcionalita určena. Naše práce vyžaduje schopnost stanovit priority a zajistit vyřešení problému tak, aby byl zákazník spokojený. Quadient aplikace jsou inovativní, stejně jako lidé, kteří je tvoří. Chuť učit se novým věcem je pro nás tedy velkou hodnotou.

Samozřejmostí pro naše IT pozice je i zvládnutí AJ, alespoň na úrovni porozumění psanému textu. Jazykové dovednosti je pak možné dále rozvíjet v rámci firemních benefitů.


Odpovědět

JavaScript Developer

JavaScript Developer

Do vývojářského týmu v OlomouciOstravě hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici JavaScript Developer

Co by vás na této pozici čekalo:

  • Vývoj frontend webových aplikací založených na JavaScriptu
  • Příležitostný vývoj backend aplikací založených na JVM (Java Virtual Machine)

A jak si vás představujeme my:

  • Máte dobrou znalost Javascript, a znalostí TypeScript si u nás pozici ještě vylepšíte 
  • Znáte HTML (ideálně HTML5), CSS
  • Přivítáme znalost principů reaktivního programování
  • Znalost Java EE bude výhodou
  • Jste nadšenec do nových technologií
  • Ceníme si samostatnosti a zodpovědnosti
  • Domluvíte se anglicky nebo zvládáte AJ minimálně na úrovni technické specifikace
  • Máte relevantní praxi nebo nás přesvědčíte nějakým svým projektem
  • Hledáme vývojáře, nikoliv kodéry

Odpovědět

.NET/Typescript/Javascript Developer

.NET/Typescript/Javascript Developer

Do týmu, který se zabývá vývojem webových aplikací, hledáme vývojáře se zájmem o moderní principy a technologie. Tuto pozici obsazujeme v Olomouci a Ostravě.

Backend našich projektů je C# .NET s použitím Command Query Responsibility Segregation principu, změnových eventů a objektové databáze BTDB (open source). Frontend je single page aplikace využívající Virtual DOM (open source knihovna Bobril,   inspirováno Reactem). GUI skládáme z komponent kompletně psaných v Typescriptu. Píšeme přehledný a testovatelný kód.

Na specifikaci chování máme podklady od User Experience oddělení, přesto u nás pozice vývojáře neznamená pouhého kodéra. Hledáme lidi, které baví přemýšlet o tom, jaký problém řeší a pro koho je funkcionalita určena. Naše práce vyžaduje schopnost stanovit priority a zajistit vyřešení problému tak aby byl zákazník spokojený.

Máme kolegy v zahraničí a je pro to důležitá znalost AJ minimálně na úrovni technické specifikace. Jazykové dovednosti je možné rozvíjet v rámci firemních benefitů.


Odpovědět

C++ Developer

C++ Developer

Posilujeme vývojový tým v Hradci Králové, který se věnuje vývoji našeho klíčového produktu Inspire Designer.

Náplň práce:

  • Vývoj a maintenance našeho klíčové produktu Inspire Designer v jazyce C++ 
  • Údržba stávajícího produktu a aplikací a fixování chyb 
  • Spolupráce a podpora SW consultantům (Technical Support) při řešení obtížnějších požadavků ze strany zákazníků 
  • Do budoucna práce na projektech v prostředí C# . Net, JavaScript/TypeScript, Java

Požadavky:

  • Znalost jazyka C++ a STL
  • Výhodou základní znalost HTML, CSS, .NET, JavaScript, TypeScript
  • Ochotu a schopnost učit se novým technologiím
  • Samostatnost, odpovědnost 
  • Komunikativní znalost AJ
  • Praxe v oboru nebo přesvědčivý projekt

Odpovědět

Developer mobilních aplikací

Developer mobilních aplikací

Do vývojářského týmu v Olomouci hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici vývojář mobilních aplikací. Pozice je vhodná pro zkušenější vývojáře i pro absolventy, kterým nechybí nadšení a mají zkušenost s mobilním vývojem pro platformu Android nebo iOS.

Náplň práce:

  • Vývoj nativních aplikací pro platformy iOS nebo Android
  • Vývoj multiplatformních mobilních aplikací v Xamarin
  • Vývoj a údržba backend serveru v C#
  • Vývoj agilní formou (SCRUM, LEAN)

Požadavky:

  • Zkušenosti v oblasti vývoje pro mobilní zařízení
  • Dobrá znalost jedné z platforem iOS/Android
  • Doplňková znalost druhé platformy
  • Zkušenosti s vývojem server-client aplikací
  • Ochota a schopnost učit se novým technologiím 
  • Samostatnost, odpovědnost 
  • Technická AJ

Odpovědět

Software Test Engineer

Software Test Engineer

Do naších vývojových týmů v Hradci Králové, Olomouci a Ostravě hledáme kandidáty/ky na pozici Tester, kteří se chtějí věnovat oblasti automatického testování aplikací. Zkušenosti s vývojem v této oblasti jsou výhodou, nikoliv však nutnou podmínkou. Kód našich automatických testů se většinou točí okolo jazyků JavaScript, C#/.NET, Java či Groovy – pro uchazeče je tedy nutná znalost programování.

Správný kandidát by měl být pečlivý s dobrým analytickým myšlením, aby byl schopen navrhnout, a následně i naimplementovat testovací scénáře. Součástí práce je také správa infrastruktury pro běh testů, proto je výhodou znalost operačních systémů. Quadient aplikace jsou inovativní, stejně jako lidé, kteří je tvoří. Chuť učit se novým věcem je pro nás tedy velkou hodnotou.

Samozřejmostí pro naše IT pozice je i zvládnutí AJ, alespoň na úrovni porozumění psanému textu. Jazykové dovednosti je pak možné dále rozvíjet v rámci firemních benefitů.


Odpovědět

Solution Architect

Solution Architect

Solution Architect úzce spolupracuje s obchodními pobočkami Quadient a se zákazníky po celém světě (Severní Amerika, Evropa, Asie, Austrálie). Podílí se na plánování, a návrhu řešení, poskytuje podporu implementačním teamům a zákazníkům.

Díky svým expertním znalostem Quadient produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • Analýza požadavků zákazníka
  • Funkční a technická specifikace
  • Návrh řešení postavených na Quadient produktech
  • Technické vedení projektů
  • Služební cesty v rozsahu několika dní až týdnů
  • Komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • Všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • Znalosti standardů v návrhu Enterprise Architecture (výhodou certifikace TOGAF nebo podobné)
  • Zkušenosti s návrhem a implementací informačních systémů min. 4 roky
  • Zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • Flexibilita a ochota cestovat do zahraničí
  • Pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení
  • Samostatnost

Odpovědět

Software Consultant

Software Consultant

Softwarový konzultant úzce spolupracuje s obchodními pobočkami Quadient a se zákazníky po celém světě (nejčastěji Severní Amerika a Evropa). Podílí se na plánování, implementaci, testování a dokumentaci navrženého řešení, poskytuje podporu uživatelů a jejich zaškolení.

Díky svým expertním znalostem Quadient produktů poskytuje našim zákazníkům poradenství v oblasti Customer Communication Managementu za účelem dosažení jejich obchodních cílů.

Aktuálně nabízíme volnou pozici v týmu Professional Services v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • Analýza požadavků zákazníka
  • Funkční a technická specifikace
  • Implementace, konfigurace a integrace aplikací Quadient a produktů třetích stran
  • Testování a dokumentace dodaného řešení
  • Podpora koncových uživatelů, zaškolení a předání projektu zákazníkovi
  • Technické vedení projektů
  • Služební cesty v rozsahu několika dní až měsíců
  • Komunikace se zákazníky a kolegy z lokálních poboček (převážně v angličtině)

Požadavky:

  • Všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • Praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projetu)
  • Zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • Flexibilita a ochota cestovat do zahraničí i na delší časové úseky
  • Pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem (minimální úroveň B2)
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Analytické myšlení
  • Samostatnost

Odpovědět

IT Trainer

IT Trainer

Trenéři z oddělení Training Center disponují nejobsáhlejšími znalostmi Quadient produktů, které předávají dál našim zákazníkům a zaměstnancům formou klasických školení a e-learningových kurzů. 

Do tohoto týmu hledáme nové trenéry do pobočky v Hradci Králové. Pozice je vhodná pro absolventy.

Náplň práce:

  • Služební cesty po celém světě
  • Poskytování školení pro zákazníky a Quadient zaměstnance
  • Práce s moderními technologiemi
  • Tvorba e-learningových kurzů na Quadient software
  • Úzká spolupráce s vývojovými týmy na tvorbě aplikací
  • Instalace a správa demonstračních řešení
  • Tvorba a oprava certifikačních řešení

Požadavky:

  • Vhodné pro absolventy VŠ s IT zaměřením
  • Výborná znalost anglického jazyka (B2/C1)
  • Všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • Nadšení pro nové technologie
  • Skvělé prezentační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost a ochota cestovat
  • Základy programování výhodou
  • Zkušenosti s tvorbou e-learningových kurzů výhodou
  • Znalost němčiny nebo španělštiny výhodou


Odpovědět

UX Designer

UX Designer

Pro naši vývojovou pobočku v Hradci Králové hledáme do týmu nového kolegu na pozici UX Designer.

Náplň práce:

  • Navrhování user experience komplexních softwarových produktů (analýza uživatelských potřeb, prototypování, uživatelské testování apod.)

Požadavky:

  • Nadšení pro UX, chuť zlepšovat
  • Komunikativní znalost AJ (B2)
  • Zkušenosti s vývojem, konfigurací, příp. nasazováním softwarových aplikací/řešení nebo praxe na pozici UX Designer 3 roky a více, výhodou jsou zkušenosti s designem komplexnějšího softwaru

Odpovědět

Technical Writer

Technical Writer

Quadient is looking for a new Technical Writer for our office.

The Technical Writer keeps the documentation provided with Quadient products up-to-date, accurate and well presented for the audience of Quadient customers. They must edit documentation with every new release of Quadient products and deliver it to the Documentation Coordinator in order to keep distribution dates.
Edition of documentation involves explaining requirements, processes, test results and functionality with simple enough wording for non-native speakers to understand. 

The position is based in the R&D center in Hradec Králové.

Responsibilities:

  • Follow development progress of our software and describe all newly implemented features in documentation
  • Plan own work on an assigned software product
  • Create release notes, installation guides and other manuals as required
  • Determine the scope of the documentation required for assigned products
  • Consultation with Developers and Product Managers in order to provide correct content
  • Consultation with Documentation Team Leader and Proof Reader in order to achieve high quality
  • consultation with Distribution Coordinator in order to meet deadlines
  • Maintain a high quality in all of their written material

Requirements:

  • Fluent in English
  • Excellent and proven writing skills
  • Information Technology competency
  • University degree level of education
  • French, German, Spanish or other third language

Odpovědět

HR Generalist

HR Generalist

Do našeho HR týmu hledáme dalšího nadšence, který bude společně s námi pracovat na tom, abychom i pro další roky zůstali nejlepším a nejžádanějším zaměstnavatelem regionu a obhájili titul Best Employers pro firmy s nejvíce motivovanými zaměstnanci. Pozici obsazujeme v Hradci Králové a v Olomouci.

Co to hlavně obnáší?

  • Nábor „áčkových“ programátorů, testerů, sw konzultantů a dalších pozic
  • Budovat naší značku zaměstnavatele (HR marketing, spolupráce s VŠ a IT komunitou)
  • Spolupracovat s team leadery a scrum mastery a pomáhat jim "hýčkat" jejich lidi
  • Vymýšlet a/nebo vylepšovat projekty na mezinárodní úrovni z oblastí talent management, performance management, vzdělávání a odměňování, které podporují business cíle Quadient
  • Být rádce i "vrba", a to manažerům, tak zaměstnancům
  • A taky nějakou tu papírovou i elektronickou personální administrativu, statistiky a práci se SAPem - HRIS

Co by Tě u nás mohlo bavit a těšit?

  • Pracujeme týmově a s bezva lidma
  • Quadient je společnost, kde není jen prázdná fráze říkat, že máme neformální a otevřenou firemní kulturu a že si navzájem vycházíme vstříc, jak to jen jde
  • Prostor pro širokou seberealizaci, kreativitě se meze nekladou, inovace jsou podporovány
  • Součástí HR týmu je HR administrátorka, která nám výrazně odlehčuje od papírování
  • Nebrzdí nás složité schvalovací procesy a byrokracie
  • Nadstandardní benefity a podmínky práce,  typické pro IT prostředí

A co na oplátku bys měl/a mít a umět Ty?

  • Zkušenosti v HR aspoň 3 roky, ideálně ze SW nebo IT společnosti, ale není to podmínka
  • Zkušenosti z více HR oblastí jako jsou nábor, employer branding, vzdělávání, péče o zaměstnance, performance management, talent management, odměňování a benefity
  • Orientovat se alespoň trochu v pracovním právu a souvisejících předpisech
  • Angličtinu (psanou i mluvenou) na úrovni B2/C1
  • Komunikovat a vyjednávat se zaměstnanci, manažery, personálními a vzdělávacími společnostmi, …


Odpovědět

UX Researcher

UX Researcher

Do týmu UX Designérů v Hradci Králové hledáme psychologa / sociologa či antropologa.

Náplň práce:

  • Vedení interviews s uživateli našich produktů
  • Realizace focus groups
  • Psychologické průzkumy, zpracování a prezentace výsledků
  • Uživatelské testování a zpětná vazba
  • Práce v kreativním týmu UXářů

Požadavky:

  • Vzdělání v oboru psychologie, sociologie, antropologie, HCI
  • Nadšení pro obor a nejnovější poznatky
  • Zkušenost s realizací psychologického / sociologického výzkumu
  • Aktivní uživatel MS Excel
  • Komunikativní znalost AJ (B2)

Odpovědět

HR Marketing Specialist

HR Marketing Specialist

Do mezinárodního HR týmu hledáme někoho, kdo bude mít pod palcem naše HR marketingové aktivity - globální i lokální projekty. Pozici obsazujeme v Čechách v jedné z těchto čtyř lokalit - Hradec Králové, Olomouc, Praha nebo Ostrava. 


Co to hlavně obnáší?

  • Definování strategie a akčního plánu založeného na plánu náboru (komunikační mix, cílení,  kalendář akcí, obsah sdělení, benchmark atd.)
  • Organizace a koordinace většiny marketingových aktivit
  • Spolupráce s externími dodavateli
  • Komunikace na sociálních sítích a dalších médiích
  • Pozice je přímo podřízená EVP of HR (Francie)
  • Úzký kontakt s celým HR týmem, především HR pro R&D v ČR

Koho hledáme?

  • Kreativního a organizačně schopného člověka orientovaného na výsledek
  • Člověka se zkušenostmi v marketingu min. 3 roky
  • Člověka se znalostmi nejmodernějších nástrojů a metod především v oblasti online marketingu
  • Obrovskou výhodou jsou znalost IT prostředí a zkušenost s prací ve společnosti s velmi otevřenou firemní kulturou
  • Týmového hráče, který inspiruje své okolí a rád sdílí informace i naslouchá
  • Někoho, kdo rád občas vyjede i za hranice a komunikaci v angličtině zvládá levou zadní

Odpovědět

Knowledge Management Specialist

Knowledge Management Specialist

Co tě u nás bude čekat?

Knowledge Management Specialist je klíčová role v rámci oddělení Professional Services Organizations. Jeho úkolem je zajistit efektivní a dlouhodobé sdílení znalostí. V rámci pracovní náplně komunikuje nejen s managementem lokálních poboček, ale i se softwarovými experty. Pozici obsazujeme v Hradci Králové.

Náplň práce:

  • Interní propagace znalostní databáze
  • Komunikace s vedenim lokálních poboček
  • Spolupráce s expertními softwarovými konzultanty
  • Nastavení strategie sdílení znalostí
  • Správa a reporting interní znalostní databáze
  • Podpora při vytváření technické a funkční dokumentace
  • Implementace interních řešení podporující organizaci Professional Services

Požadavky:

  • Prezentační a komunikační dovednosti
  • Zájem o nové technologie a osobní rozvoj
  • Praxe v IT oblasti (i účast na přesvědčivém školním projektu) min.2roky
  • Všeobecná znalost informačních technologií (databáze, operační systémy, algoritmizace, základní znalost aplikačních serverů a bezpečnosti)
  • Anglický jazyk slovem i písmem (B2 / C1)
  • Základy programování výhodou

Odpovědět
Nenašli jste tu pravou pozici pro Vás?
I přesto nám můžete zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.

Poslat životopis